Kiest u voor volledige uitbesteding van uw debiteurenbeheer, nemen wij het opvolgen van betaling van uw facturen integraal van u over.
Wij gaan dagdagelijks na welke facturen onbetaald blijven, versturen betalingsherinneringen uit uw naam, staan uw klanten telefonisch te woord en nemen telefonisch contact met hen op indien uw facturen onbetaald blijven.
Dit betekent minder extra personeel, geen investeringen in softwareprogramma's en meer tijd voor uw kernactiviteiten.
U zorgt voor de bloei van uw onderneming, wij zorgen dat dit steeds financieel mogelijk is.
U bepaalt de termijn die ligt tussen de vervaldatum van uw facturen en het versturen van betalingsherinneringen.
Deze betalingsherinneringen gebeuren zowel telefonisch als per post en worden gedaan uit uw naam.
Bovendien staan wij uw klanten ook telefonisch te woord indien zij opmerkingen hebben op uw facturen.
Via ons geavanceerd softwareprogramma kunt u niet alleen ten allen tijde de actuele stand van zaken van al uw facturen raadplegen, u kunt daarenboven voor al uw klanten hun betalingsgedrag nagaan en verbeteren.
Facturen die onbetaald blijven, kunnen nadien door ons minnelijk en gerechtelijk worden ingevorderd.
Klik hier indien u hierover meer informatie wenst.